ΦΙΛΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

ΓΑΜΩ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΣΑΣ


Niki Vikou

- Μάκη, χάλασε το πλυντήριο, θα έρθεις να ρίξεις μια ματιά;
- Μπα, άστο!
-Γιατί βρε παιδί μου; Της Ελένης μια χαρά το έφτιαξες πέρσι.
- Από τότε που έκλεισα το μαγαζί, σπάνια βγαίνω πια από το σπίτι
-Για αυτό σου λέω, έλα, να φτιάξω ένα ουζάκι, να τα πούμε κιόλας, γιατί να δώσω σε ξένο τα χρήματα;
-Δεν είσαι καλά που θα πάρω λεφτά από σένα, με το ζόρι που τραβάς!
-Μα κι εσύ άνεργος είσαι.
-Όχι άεργος όμως, ανέλαβα τις δουλειές του σπιτιού.
-Βρήκε η Μαίρη δουλειά;
- Ναι, σε μια ταβέρνα, λαντζέρισα, τετρακόσια ευρώ τον μήνα. Μαθαίνει.... Αγγλικά στις κατσαρόλες. Κι όσο σκέφτομαι πως δεν την άφησα να διοριστεί για να μου κρατάει το μαγαζί τρελαίνομαι!
- Μαζί το είχατε αποφασίσει, το θυμάμαι καλά, μην φορτώνεσαι άδικα με ενοχές.
- Νίκη τρελαίνομαι, κομμάτια και θρύψαλα έγινε η ζωή μου. Έχω να βγω από το σπίτι έξη μήνες.
-Κακώς. Σήκω κι έλα από εδώ.
- Δεν μπορώ σου λέω. Φοβάμαι μην πέσω επάνω σε γνωστούς. Ντρέπομαι να πλένει πιάτα η γυναίκα μου για να με ταΐσει. Έχω την αποτυχία γραμμένη στο κούτελο, δεν θα τη βγάλω σεργιάνι και στο δρόμο.
- Οι μισοί Έλληνες είναι άνεργοι κι οι άλλοι ή δεν πληρώνονται καθόλου ή παίρνουν ψίχουλα.
-Δεν με ενδιαφέρει τι κάνουν οι άλλοι, εγώ είμαι ο άχρηστος, με παρόπλισαν στα πενήντα μου. Ξόφλησα.
- Μάκη, άσε, έρχομαι από εκεί.
- Μην κάνεις τον κόπο, κοιμάται η Μαίρη, ήρθε ψόφια τα ξημερώματα.
- Εγώ θα έρθω.
- Δεν θα σου ανοίξω.

Και δεν μου άνοιξε.....Πρέπει να μιλήσω με την γυναίκα του, επειγόντως!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου