ΦΙΛΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Νεολαία ΣΥΝ: Στηρίζουμε τον αγώνα των καθηγητών, υπερασπιζόμαστε τη δημόσια δωρεάν και ποιοτική εκπαίδευση






Ανακοίνωση της Νεολαίας Συνασπισμού για την υπογραφή του μέτρου πολιτικής επιστράτευσης των καθηγητών από την κυβέρνηση














Άλλη μια σελίδα στο βιβλίο της αντιδημοκρατικότητας και του αυταρχισμού πρόσθεσαν σήμερα το πρωί η μνημονιακή κυβέρνηση και ο Πρωθυπουργός υπογράφοντας την πολιτική επιστράτευση των καθηγητών. Μη μπορώντας να απαντήσουν με διαφορετικό τρόπο στην αποφασιστικότητα με την οποία οι εκπαιδευτικοί υπερασπίζονται τα δίκαια αιτήματα τους, οι κυβερνητικοί εταίροι στράφηκαν στο αντισυνταγματικό και παράνομο  μέτρο της επιστράτευσης.

Έχοντας εξασφαλίσει την στήριξη τηλεοπτικών μέσων και εντύπων συνεχίζουν την προπαγάνδα τους στο γνωστό μοτίβο των μνημονιακών εκβιασμών αποκρύβοντας το  πραγματικό περιεχόμενο της καταστροφικής πολιτικής «μεταρρυθμίσεων» που προετοιμάζουν για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου ότι εισηγηθήκαν το νομοσχέδιο των αλλαγών στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση δύο μέρες πριν κλείσουν τα σχολεία για τις διακοπές του Πάσχα, εκβιάζοντας τους καθηγητές και εκμεταλλευόμενοι επικοινωνιακά την ημερομηνία διεξαγωγής των πανελληνίων εξετάσεων. Όμως ούτε η συκοφάντηση του αγώνα των εκπαιδευτικών, ούτε ο λόγος περί «συντεχνιών» αρκούν για να συγκαλύψουν την πραγματικότητα των μερικών δεκάδων χιλιάδων κενών θέσεων που αναμένεται να αφήσει στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση το νομοσχέδιο – οδοστρωτήρας την επόμενη σχολική χρονιά.

Η κυβέρνηση, η πολιτική της οποίας οδηγεί στη διαρκή υποβάθμιση της  ποιότητας της δημόσιας εκπαίδευσης, στο κλείσιμο του ΟΕΔΒ, στα κλεισίματα ή συγχωνεύσεις πανεπιστημιακών τμημάτων και ΤΕΙ που εισηγείται το σχέδιο Αθήνα αλλά και στα εκρηκτικά ποσοστά της ανεργίας των νέων ανθρώπων, σήμερα στο όνομα του «καλού των μαθητών» επιχειρεί να υλοποιήσει ένα ακόμη σχέδιο σε βάρος τους. Όμως η επίκληση στο αφηρημένο κοινό καλό δε πείθει πλέον. Ο αυταρχισμός και η ποινικοποίηση των αγώνων είναι το εναπομείναν όπλο της κυβέρνησης για την υλοποίηση της βαθύτατα αντικοινωνικής της πολιτικής.

Ας μην επιτρέψουμε η πρακτική απαγόρευση των απεργιών των καθηγητών να γίνει το εφαλτήριο για την ποινικοποίηση των απεργιών και των αγώνων όλων των εργαζομένων. Στεκόμαστε στο πλευρό τους, υπερασπιζόμαστε τη δημόσια δωρεάν εκπαίδευση και τη δημοκρατία.

Όχι στην ποινικοποίηση των απεργιών και των αγώνων των εργαζομένων

Στηρίζουμε τον αγώνα των καθηγητών, Υπερασπιζόμαστε τη δημόσια δωρεάν και ποιοτική εκπαίδευση

Όλες και όλοι στο συλλαλητήριο της ΟΛΜΕ αύριο Δευτέρα 13/5/13 στις 19:00 στα Γραφεία της ΟΛΜΕ, Κορνάρου 2 & Ερμού, Αθήνα



Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ για το Δελτίο ειδήσεων του Alpha

Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ

Θεωρούμε επιβεβλημένο να επανορθώνουμε ως προς προηγούμενη ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου, σχετικά με το Δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού Alpha, κατά την οποία αναφέραμε ανακριβώς ότι δεν προβλήθηκε η ανακοίνωση του κόμματός μας σχετικά με το θέμα της επιστράτευσης των εκπαιδευτικών.

Από εκεί και πέρα, οι σχολιασμοί που ακολούθησαν περί ασαφούς τοποθέτησης και διαφορετικών φωνών στο συγκεκριμένο ζήτημα, δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Η επιστράτευση ως μέσο συγκρότησης πολιτικής ηγεμονίας

Του Γιάννη Αλμπάνη

Γιατί ο Σαμαράς επιστρατεύει τους καθηγητές; Αν ήθελε απλά να σπάσει την απεργία και να διασφαλίσει την ομαλή διεξαγωγή των εξετάσεων, θα μπορούσε να επιλέξει άλλους, πιο ήπιους, τρόπους. Έτσι κι αλλιώς, για την επιτήρηση των εξετάσεων είναι αναγκαίος μικρός αριθμός καθηγητών που θα μπορούσε εύκολα να βρεθεί, είτε απλά γιατί κάποιοι δεν θα απεργούσαν από μόνοι τους είτε γιατί θα πειθαναγκάζονταν από τις διευθύνσεις των σχολείων, κάτω από την απειλή της «αξιολόγησης» και της απόλυσης. Θα μπορούσε επίσης να επιστρατευτεί μόνο το σώμα των επιτηρητών και μόνο για τις πανελλήνιες, και όχι το σύνολο των καθηγητών για απροσδιόριστο χρόνο. Ο δε φόβος του αποκλεισμού των εξεταστικών κέντρων και της πρόκλησης επεισοδίων είναι μάλλον αβάσιμος, καθώς μοιάζει απίθανο να προέβαιναν τα συνδικάτα των εκπαιδευτικών σε μια κίνηση που θα τους έφερνε σε ευθεία αντιπαράθεση με μεγάλο μέρος των γονιών και των μαθητών. Μάλιστα, το να διεξαχθούν οι εξετάσεις, με προκηρυγμένη απεργία, θα αποτελούσε πολύ μεγάλη ήττα για το συνδικάτο -πράγμα που δεν συμβαίνει τώρα με την επιστράτευση.

Γιατί λοιπόν ο Σαμαράς επιλέγει το ακραίο, αντιδημοκρατικό και οριακά (αντι)συνταγματικό μέτρο της επιστράτευσης; Μια πρώτη απάντηση θα μπορούσε να είναι ότι η κυβέρνηση είναι πολύ περισσότερο φοβισμένη, απ΄ ό,τι θέλει να δείχνει. Η κυβέρνηση ξέρει πολύ καλά ότι η σταθερότητα που έχει πετύχει αυτή τη στιγμή είναι εξαιρετικά επισφαλής και ότι αρκεί η σπίθα ενός απρόβλεπτου γεγονότος (όπως έγινε το Δεκέμβρη του 2008) για να πάρει φωτιά όλος ο κάμπος. Επομένως, επιδιώκει να σβήσει τις σπίθες εν τη γενέσει τους, όχι τόσο γιατί αυτές καθ΄ αυτές είναι απειλητικές (στη φάση που είμαστε κανένας μεμονωμένος αγώνας δεν μπορεί να νικήσει), όσο γιατί μπορεί να προκαλέσουν αλυσιδωτές αντιδράσεις γεγονότων.

Ωστόσο, νομίζω ότι δεν αρκεί η εξήγηση ότι η κυβέρνηση φοβάται γενικευμένη αναταραχή. Όχι μόνο γιατί οι απεργίες μέσα στην εξετάσεις πότε δεν έχαιραν ιδιαίτερης δημοτικότητας, λόγω της βαθιά ριζωμένης ψύχωσης με τις πανελλαδικές, αλλά και γιατί η επιστράτευση αποφασίστηκε προκαταβολικά. Η κυβέρνηση δεν περίμενε καν μήπως οι τοπικές συνελεύσεις απορρίψουν την απεργιακή πρόταση του ΔΣ της ΟΛΜΕ. Νομίζω λοιπόν ότι οι στοχεύσεις της επιστράτευσης έχουν ευρύ πολιτικό χαρακτήρα και δεν περιορίζονται στην καταστολή ενός απεργιακού αγώνα.

Ο Σαμαράς, ξεκινώντας από την αφετηρία ότι οι μνημονιακές πολικές είναι αναπόφευκτες, επιχειρεί να συγκροτήσει μια πρόταση (δήθεν) εξόδου από την κρίση που στηρίζεται σε δύο πυλώνες. Από τη μια μεριά είναι η πλήρης απελευθέρωση της αγοράς με υποτιθέμενο στόχο την προσέλκυση επενδύσεων. Από την άλλη, η πολιτική του «νόμου και της τάξης» με διακηρυγμένους στόχους τη διατήρηση της κοινωνικής ομαλότητας και την εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας. Όμως η πολιτική «του νόμου και της τάξης» δεν σχετίζεται τόσο με την πρακτική ανάγκη της κυβέρνησης να αντιμετωπίσει την εγκληματικότητα ή τις αντιστάσεις στη μνημονιακή πολιτική. Δεν αποτελεί δηλαδή μια παραδοσιακή πολιτική κρατικής καταστολής. Πολύ περισσότερο μοιάζει να απορρέει από μια ιδεολογική αφήγηση που αποδίδει τις αιτίες της κρίσης στην ελευθεριότητα της «Μεταπολίτευσης». Η έννοια της «Μεταπολίτευσης» συμπυκνώνει την ιδεολογική ηγεμονία της Αριστεράς, την ισχύ των συνδικάτων, τις υπερβολικές υλικές απαιτήσεις των πολλών, καθώς και την ελλιπή τήρηση των νόμων. Στο αίτημα του τέλους αυτής της φασματικής «Μεταπολίτευσης» συναντιούνται τόσο οι ακροδεξιοί ένοικοι της γαλάζιας πολυκατοικίας όσο και ο χώρος του «κεντροαριστερού εκσυγχρονισμού». Και ακριβώς πάνω στην ικανοποίηση αυτού του αιτήματος μπορεί να οικοδομηθεί μια ευρεία κοινωνική συσπείρωση που να οδηγήσει στη διεύρυνση της Νέας Δημοκρατίας και προς τα δεξιά και προς τα αριστερά. Πρόκειται δηλαδή για μια ηγεμονική πολιτική γύρω από την οποία μπορούν να οργανωθούν όλα εκείνα τα κοινωνικά στρώματα που είτε έχουν συντηρητικές ιδεολογικές αναφορές είτε δεν έχουν ισοπεδωθεί ακόμα από την κρίση και αισθάνονται ότι απειλούνται από τις ανατροπές που θα μπορούσε να προκαλέσει η Αριστερά.

Με την προκαταβολική επιστράτευση των καθηγητών ο Σαμαράς θέλει να στείλει ένα ευρύ πολιτικό μήνυμα, που δεν σχετίζεται αποκλειστικά με αυτή καθ΄ αυτή την απεργία. Δεν θέλει τόσο να φοβίσει τους αντιπάλους του, όσο να εμπνεύσει τους (δυνάμει) φίλους του. Θέλει να πει με αποφασιστικό και πειστικό τρόπο ότι αυτό είναι ο εκφραστής του νόμου και της τάξης, ότι αυτός είναι ο ηγέτης που θα δώσει τέλος στη μισητή «Μεταπολίτευση», αυτός είναι ο κυβερνήτης που θα τσακίσει την ιδεολογική ηγεμονία της Αριστεράς, την ισχύ των συνδικάτων και την ανομία. Η επιστράτευση δεν είναι τόσο μια κίνηση κρατικής καταστολής, όσο μια προπαγανδιστικού χαρακτήρα παρέμβαση στην κατεύθυνση της συγκρότησης μιας μακροχρόνιας αντιδραστικής πολιτικής ηγεμονίας.

Και η άλλη πλευρά; Πώς θα πρέπει να αντιδράσει σε αυτή την κίνηση του Σαμαρά; Ασφαλώς η ανεπιφύλακτη στήριξη του αγώνα των καθηγητών είναι εκ των ων ουκ άνευ. Οι καθηγητές έχουν απόλυτο δίκιο να εξεγείρονται, γιατί τα κυβερνητικά μέτρα οδηγούν χιλιάδες στην ανεργία και διαλύουν το δημόσιο σχολείο. Όπως επίσης είναι απολύτως ορθή η επιλογή της ΟΛΜΕ να επιδιώξει μια κεντρικού χαρακτήρα απάντηση, μέσω της διοργάνωσης πολιτικής διαδήλωσης ενάντια στην επιστράτευση. Νομίζω όμως ότι οι κινηματικές-συνδικαλιστικές κινήσεις αν και είναι αναγκαίες, δεν είναι αρκετές. Εξίσου σημαντικό είναι να διατυπώσει η Αριστερά το δικό της ηγεμονικό σχέδιο κόντρα σε αυτό του Σαμαρά. Δεν αρκεί η καταγγελία των δεινών που έχει φέρει το Μνημόνιο -άλλωστε αυτά δεν τα αρνούνται ούτε καν οι μνημονιακοί και τα ενσωματώνουν στην αφήγησή τους. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι μια αριστερή πρόταση εξόδου από την κρίση, ένα δικό μας ηγεμονικό σχέδιο που θα στηρίζεται στην αλληλεγγύη και την πραγματική δημοκρατία. Μια πρόταση ελπίδας που θα διατυπωθεί με απλότητα, σαφήνεια και αποφασιστικότητα - όπως ακριβώς το κάνει και ο Σαμαράς.

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων




























In the mind of Harry Klynn: ΚΟΠΙΑΣΤΕ ΣΚΑΤΟΦΑΣΙΣΤΑΡΙΑ...

In the mind of Harry Klynn: ΑΝΤΩΝΗ ΚΟΜΑΝΕΤΣΗ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΓΛΟΙΩΔΗΣ ΨΕΥΤ...

In the mind of Harry Klynn: ΟΛΑ ΓΙΑ 'ΣΕΝΑ

avanti popolo: Υπάρχει μαθητής που να στηρίζει την απεργία των κα...

Υπάρχει μαθητής που να στηρίζει την απεργία των καθηγητών;

Τις τελευταίες ημέρες, οι πάντες παρακολουθούν (καλύτερα παρακολουθούμε) τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με την επικείμενη απεργία που κήρυξε το Δ.Σ της ΟΛΜΕ, αλλά και το προγραμματισμένο “ντύσιμο” των καθηγητών στις αποχρώσεις του χακί, σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες τάσεις της μόδας, μιας μόδας που επιβάλλεται από διαφόρους κύκλους συμφερόντων, που θέλουν τους πάντες υπάκοους και εν τέλει συνένοχους, στην Ελλάδα των Μνημονίων, της πείνας, της μιζέριας και της ανέχειας. Στην Ελλάδα του 21ου αιώνα, στην Ελλάδα της επιστημόνικης εξειδίκευσης και της πανεπιστημιακής κατάρτισης, η οποία με μαθηματική ακρίβεια, εν Ελλάδι, σε οδηγεί, όχι σε μια προσωπική και επαγγελματική καταξίωση, αντιθέτως σε οδηγεί στην ανεργία και στην απαξίωση, σε δουλειά του ποδαριού με κατώτατο μισθό έναντι μηδενικού τιμήματος (“ξέρεις θα σε δοκιμάσω 2-3 βδομάδες και μετά έχει ο Θεός”), μια από τις πιο κοινότυπες φράσεις στην Ελλάδα της κρίσης ή καλύτερα της εκμετάλλευσης του μόχθου και του ιδρώτα με το πρόσχημα της κρίσης. Στην Ελλάδα, που έχει μετατραπεί σε ένα από τα μεγαλύτερα στοκατζίδικα εργαζόμενων στην Ευρώπη. Ευκαιρία ψάχνει η κυβέρνηση να ξεπουλήσει όσο-όσο αυτό το ανθρώπινο στοκ (όσο κυνικό και αν ακούγεται), στους επενδυτές-”ευεργέτες” (κατά πολλούς “δημοσιογράφους”), όπως ξεπούλησε τον ΟΠΑΠ, τον ΟΤΕ και αύριο θα ξεπουλήσει το νερό για να το πούμε νεράκι.



Εάν την Παρασκευή 17/5, τα πράγματα έχουν την έκβαση που επιδιώκει η κυβέρνηση, ίσως να δούμε ζωντανά, πως θα εξελιχθεί μια διαδικασία-παρωδία. Μια παράσταση, που ξεχειλίζει από υποκρισία. Πως γίνεται σήμερα να θες το καλό μου και την ηρεμία μου, όταν εδώ και 4 χρόνια, δεν υπάρχει οικογένεια που να μην έχει αναστατωθεί από το επονομαζόμενο “Δόγμα του Σοκ” (ας μην υπερβάλλουμε, τα “τζάκια” δεν έχουν καταλάβει τίποτε). Τόσες μειώσεις μισθών, τόσες απολύσεις, τόσες φοροεπιδρομές, τόσοι λογαριασμοί απλήρωτοι. Τα πάντα στο ελληνικό νοικοκυρίο, κατά τη κυβέρνηση και τους κονδυλοφόρους της ήταν μέλι-γάλα, μέχρι τη στιγμή που οι “αναρχικοί-ταραχοποιοί-βολεμένοι-λεφτάδες-φοροφυγάδες” καθηγητές, αποφάσισαν να ΔΙΑΜΑΡΤΗΡΗΘΟΥΝ. Να διεκδικήσουν τα αυτονόητα! Τα δίκαια τους! Τι να πω! Δεν είχαμε καθόλου σκοτούρες! Τώρα ήρθε και έδεσε!

Με ενοχλεί που θες το καλό μου, ενώ εσύ το παιδάκι σου αγαπητέ πολιτικέ/(μεγαλό)δημοσιογράφε (σσ. ποιά η διαφορά;) το πηγαίνεις στα ιδιωτικά σχολεία και στα κολλέγια, στας Οξφόρδας και στα Harvard, στα LSE και στα Yale; Νοιάζεσαι τι ποιότητα παιδείας θα λαμβάνει ο μαθητής και ως πολιτικός τι συνθήκες εξασφαλίζεις για την διεξαγωγή του μαθήματος; Δεν διασφαλίζεις τίποτα, αντιθέτως αφαιρείς τα μέσα που χρειάζονται για την ομαλή διεξαγωγή του μαθήματος. Οι Πανελλαδικές που θα δώσω σαν υποψήφιος την Παρασκευή, είναι κατα κοινή παραδοχή-de facto-ένας διαγωνισμός αποστήθισης. Λίγη σημασία έχει αν θα έχω αποκομίσει επαρκείς γνώσεις και τα κατάλληλα εφόδια για να βγω στη κοινωνία, με έναν καλώς διαμορφωμένο χαρακτήρα. Έχω τη πεποίθηση, πως οι κυβερνώντες, θέλουν ένα σχολείο, όπου ο μαθητής θα είναι “παπαγαλάκι”, ενώ ο λειτουργός-παιδαγωγός-καθηγητής, με όσα θέλει να κάνει η κυβέρνηση, θα κάνουν την παρουσία του τυπική, για να τηρούνται τα προσχήματα. Όταν θες υπεράριθμες τάξεις-στάβλους, μέσα στα 40 λεπτά που είναι μια διδακτική ώρα, ο καθηγητής από παιδαγωγός θα μετατραπεί σε ένα κανονικό mp3-player που θα “αναπαραγάγει” σε fast forward την ύλη που έχει διανεμηθεί απο το Υπουργείο Παιδείας (και τώρα που μιλάμε αυτό γίνεται, αλλά σε χαμηλότερες στροφές). Τι απορίες να λύσει, τι συμβουλές να δώσει ο καθηγητής. Πόσο πάτο έχει πια αυτό το βαρέλι;

Στις ειδήσεις, παρατηρώ βγαίνουν συμμαθητές μου, που (μόνο) κατακρίνουν τις εν λόγω κινητοποιήσεις και (μόνο) γονείς που κάνουν το ίδιο. Πες πως δικαιολογημένα και αυθόρμητα λένε όσα λένε και ομολογουμένως με το δίκιο τους. Γιατί δεν έχουν βγάλει τόσες μέρες στα κανάλια, έναν υποψήφιο, έναν γονίο, που να στηρίζει τον αγώνα των καθηγητών; Γιατί προβάλλουν τόσο αυτόν τον κοινωνικό κανιβαλισμό; Θα ήταν σωστό, καθηγητές και μαθητές, χέρι-χέρι να διαδήλωναμε, ενάντια σε όλα αυτά που έρχονται και να αντισταθούμε σε περαιτέρω ευτελισμό του θεσμού του σχολείου. Όπως στην Ισπανία! Αυτό φοβούνται. Φοβούνται αυτό που λέμε: “Η Ισχύς εν τη ενώσει”. Τέλος, στην ερώτηση αν υπάρχουν μαθητές που να στηρίζουν την απεργία των μαθητών, σας λεώ: ΕΓΩ!

Ας το φωνάξουμε δυνατά: ΕΜΕΙΣ!

Αντώνης Μ., Μαθητή Γ΄ Λυκείου

αναδημοσίευση από alfavita.gr

avanti popolo: Επιστράτευση αυταρχισμού

Η κυβέρνηση μεθόδευσε τη σύγκρουση με τους εκπαιδευτικούς για να πυροδοτήσει τον κοινωνικό αυτοματισμό εναντίον τους με "όπλο" τις αγωνίες των νέων και των οικογενειών τους. Μετά την άρνηση της κυβέρνησης να παγώσει τις διαδικασίες κρίσιμων αποφάσεων και να ξεκινήσει διάλογο, το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΜΕ αποφάσισε να εισηγηθεί στις συνελεύσεις των ΕΛΜΕ, απεργιακές κινητοποιήσεις κατά τη διάρκεια των πανελλαδικών εξετάσεων.

Ο υπουργός Παιδείας διαμηνύει ότι η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε επιστράτευση των εκπαιδευτικών, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο αυτό να γίνει ακόμη και προληπτικά, πριν δηλαδή ο κλάδος πάρει τις τελικές του αποφάσεις μέσα από τις γενικές συνελεύσεις. Οι εκπαιδευτικοί είναι θυμωμένοι γιατί οι αποδοχές τους έχουν μειωθεί δραματικά ώς και 45% -οι ωρομίσθιοι μάλιστα δουλεύουν για 300 ευρώ-, ενώ φοβούνται ότι με τη νέα χρονιά τα πράγματα θα είναι ακόμη χειρότερα, αφού διαπιστώνουν ότι η δημόσια Παιδεία, μετά τις συνεχείς περικοπές, αφήνεται στην τύχη της από την κυβέρνηση.

Το ΦΕΚ της επιστράτευσης:



Πηγή: enet.gr

AlfaZita: ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ???ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ, ΕΠΙ...



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΡΕ ΕΛΛΗΝΟΜΑΛΑΚΑ ΟΤΙ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΕΜΟ.

ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ...

ΕΣΥ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ;


ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΗΣΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΧΟΥΝΤΙΚΑ.

ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΧΕΔΟΝ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΘΕΣΑΙ ΕΠΙ ΤΟΥ ΚΑΝΑ-ΠΕΟΥΣ;
 

AlfaZita: Τελικά ποιοι είναι η κοινωνία; Ο Σαμαράς, ο Άδωνης...

...

Να κάψει τα φύλλα επιστράτευσης η ΟΛΜΕ αν εννοεί την απεργία!

Αν οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ εννοούν την  απεργία να βρουν τρόπο να μην ισχύσει η επιστράτευση.  Κάτι τέτοιο προτείνουν οι Α', Γ', Δ', Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης: 


"Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ να λάβει άμεσα μέτρα απεργιακής μορφής με τη μορφή τρίωρων στάσεων από ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ ώστε να αποτρέψει με κάθε δυνατό τρόπο την παραλαβή των ατομικών φύλλων επιστράτευσης".

Αρκετά με το φασισμό και την εξόντωση αυτής της κοινωνίας. Αυτοί δεν μας εκβιάζουν, μας δολοφονούν εν ψυχρώ. Νόμος είναι το δίκιο του εργάτη, και όχι τα πραξικοπήματα του Σαμαρά και της φασιστοπαρέας του!

Αν τα φύλλα επιστράτευσης παραδοθούν, τότε, με απόφαση της ΟΛΜΕ και των γενικών συνελεύσεων των ΕΛΜΕ, να καούν  δημόσια και μαζικά. 

Δημιουργείται πολύ άσχημο προηγούμενο με αυτό το μόρφωμα Απόφασης Σαμαρά, που επιστρατεύει ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ μια απεργία που όχι μόνο δεν άρχισε, αλλά δεν έχει καν αποφασιστεί οριστικά!

Η διαστρέβλωση της πραγματικότητας από τους εντεταλμένους των ΜΜΕ, ποινικούς που έπρεπε να βρίσκονται στις φυλακές, που ζουν όχι με φακελάκια αλλά με χοντρές μίζες και μαφιόζικες δουλειές, έχει κορυφωθεί. Διασύρουν συστηματικά όλες τις κοινωνικές ομάδες: μόλις τολμούν να απεργήσουν και να διαμαρτυρηθούν, να διεκδικήσουν το δίκιο, τις χαρακτηρίζουν συντεχνίες που στέκονται απέναντι στην κοινωνία και την εκβιάζουν. 

Και αναρωτιέται κανείς: 

Συντεχνία οι καθηγητές
Συντεχνία οι δάσκαλοι
Συντεχνία οι φαρμακοποιοί
Συντεχνία οι γιατροί
Συντεχνία οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς
Συντεχνία οι ταξιτζήδες
Συντεχνία οι φορτηγατζήδες
Συντεχνία οι ναυτεργάτες
Συντεχνία οι αγρότες
Συντεχνία οι κάτοικοι της Κερατέας και της Ιερισσού

Τελικά ποιοι είναι η κοινωνία; Ο Σαμαράς, ο Άδωνης, ο Αλαφούζος, ο Βαρδινογιάννης και ο Κυριακού; 

Οι τύχες μας είναι στα χέρια μας. Ας αναλάβει τώρα ο καθένας τις ευθύνες του απέναντι στον εαυτό του, στην κοινωνία, στο μέλλον αυτού του τόπου. 

Ο δρόμος είναι ένας: συλλογικός αγώνας! Έχουμε μια μοναδική ευκαιρία να ρίξουμε τη φασιστοκυβέρνηση ΤΩΡΑ! Μπορούμε, αρκεί να το θελήσουμε και να δώσουμε τη μάχη! 

Οδόφραγμα κριτικής, ανέργων και φτωχών: Η Συμμορία των "3".



Μοιάζουν για τρελοί;
Τυχαίοι ή άσχετοι;
Ο Χ Ι
Είναι Αληταράδες. Ψεύτες και Προδότες.
Πρωτίστως είναι...Νεοφιλελεύθεροι.
 


Ακραίοι. Σκληροί. Αθλιοι.
Πλήρως ευθυγραμμισμένοι με τις έξωθεν εντολές.
Απόλυτα ταυτισμένοι με τους πλουτοκράτες 
και τα συμφέροντα τους.

Με πλήρη συνείδηση υλοποιούν συγκεκριμένο Σχέδιο.
Σχέδιο Εξόντωσης της Πατρίδας και των Ανθρώπων.

Καταργούν τη Δημοκρατία,το Σύνταγμα και τους Θεσμούς.
Ξεπουλούν την Εθνική Περιουσία.
Ιδοπεδώνουν εισοδήματα και δικαιώματα.

Μετατρέπουν τη Χώρα σε νεο-αποικία.
Με Δούλους. Με Βούρδουλα.
Σταυρώνουν τους μικρομεσαίους. 
Πολλαπλασιάζουν τη Φτώχεια,την Εξαθλίωση. 
Τους Ανεργους και τους Πεθαμένους.

Με τους μηχανισμούς Βίας/Καταστολής...
τη μαύρη προπαγάνδα των καθεστωτικών ΜΜΕ
και των κομματικών δημοσιοκάφρων...
με κουκουλοφόρους και χωρίς...
με Φωτιά και Τσεκούρι...
στήνουν τη "νέα" Ελλάδα.

Δεν είναι πατριώτες. 

Δεν είναι περαστικοί. Ούτε ανόητοι.
Ειναι ΣΥΜΜΟΡΙΑ
Είναι Επικίνδυνοι για τη Ζωή μας.
Νεοφιλελεύθεροι μέχρι Θανάτου.

Να τους γκρεμίσουμε ΕΔΩ και ΤΩΡΑ.

Οδόφραγμα κριτικής, ανέργων και φτωχών: Το «αποφασίζομεν και διατάσσομεν», του Ζαγοριανάκο...


Το πρώην πρωτοπαλίκαρο του Καρατζαφύρερ, ο Αδωνης Γεωργιάδης, εκτός από ένας γελοίος τηλέμπορας που πουλάει πατριδοκαπηλία και αρχαιοπληξία, με την σαβούρα που διαλαλεί σαν εμπόρευμα, καθορίζει και την πολιτική γραμμή της άθλιας συγκυβέρνησης.

«H επιστράτευση είναι δεδομένη.

Οι εξετάσεις θα γίνουν κανονικά και στην ώρα τους, αυτό είναι δεδομένο.

Όποιος καθηγητής δεν πάει στη δουλειά του θα απολυθεί το ίδιο…δευτερόλεπτο», περιελάμβανε μεταξύ άλλων το διάγγελμα που έκανε από τον Σκάι.

 Το «αποφασίζομεν και διατάσσομεν», του Ζαγοριανάκου διατυπωμένο με μνημονικό λεξιλόγιο.

 Αντί για οποιονδήποτε δικό μας σχολιασμό αφήνουμε τον πρώην αρχηγό του (από ηχητικό της «Ελληνοφρένειας) να τον «στολίσει».

tsak-giorgis

Οδόφραγμα κριτικής, ανέργων και φτωχών: (Eξαιρετικό)!!! ΘΑ ΑΠΕΡΓΗΣΩ.



Θα απεργήσω;
Θα απεργήσω.
Θα απεργήσω γιατί λατρεύω την δουλειά μου, και δεν θα αφήσω κανένα τροϊκανό απολειφάδι να με πετάξει όπως η τρίχα απ’ το ζυμάρι.
Θα απεργήσω γιατί μαζί μου θα σταλούν στην ανεργία τουλάχιστον 10.000 συνάδελφοι.
Θα απεργήσω γιατί φέτος χάθηκαν 32.000 διδακτικές ώρες εξαιτίας της έλλειψης εκπαιδευτικών.
Θα απεργήσω γιατί με... 650 ευρώ που παίρνει ο πρωτοδιόριστος δεν ζει, επιβιώνει.
Θα απεργήσω γιατί δεν θέλω να διαλυθεί η οικογένεια κανενός συναδέλφου επειδή η υπηρεσία τον μετακίνησε στην άλλη άκρη της Ελλάδας, μακριά απ’ τα παιδιά του.
Θα απεργήσω γιατί δεν θέλω τα 5 τμήματα της Α λυκείου να γίνουν 4 ή 3 στην Β.
Θα απεργήσω γιατί δεν θέλω οι μαθητές να γίνουν 30 στην τάξη.
Θα απεργήσω γιατί θέλω τα βιβλία να ανήκουν στους μαθητές για να μπορούν να εκφράζονται πάνω τους κι όχι να τους τα δανείζει το κράτος για 1 χρόνο.
Θα απεργήσω για να μην ξαναζήσω την κατάντια να κρυώνουν οι μαθητές μου, επειδή το καλοριφέρ άναψε πρώτη φορά στα μέσα Δεκεμβρίου.
Θα απεργήσω για να μπορούν τα ΑΜΕΑ να πηγαίνουν σχολείο.
Θα απεργήσω γι’ αυτά που μπροστά στο μέγεθος της κοινωνίας φαντάζουν ‘μικρά’.
Θα απεργήσω όμως και για τα άλλα τα ‘μεγάλα’.
Θα απεργήσω γιατί ξέρω ότι αν κάποια στιγμή σε κάποιο σημείο δεν σταματήσει η κυβερνητική πολιτική εγώ κι οι νεότεροι θα ζήσουμε ένα κοινωνικό στρατόπεδο συγκέντρωσης.
Θα απεργήσω για να μπορούν οι μαθητές μου κι αργότερα τα παιδιά μου να φοιτούν Δωρεάν στο Σχολείο και στο Πανεπιστήμιο.
Θα απεργήσω για Δημόσια Δωρεάν υγεία για όλους.
Θα απεργήσω ώστε οι μαθητές, οι γονείς τους , οι φίλοι μου, οι συγγενείς μου να βρουν μια αξιοπρεπή δουλειά για μια αξιοπρεπή ζωή.
Θα απεργήσω για να ρίξω αυτό το καθεστώς που είτε δέρνει, είτε επιστρατεύει, είτε κανιβαλίζει όποιον τολμάει να σηκώσει κεφάλι. Γιατί θέλω να ζω σε μια κοινωνία με δημοκρατία και ελευθερία κι όχι σε μια κοινωνία φόβου και Χούντας.
Θα απεργήσω γιατί θέλω ο λαός να κάνει κουμάντο, αφέντης και κύρης στον τόπο του, όχι οι τσανακογλείφτες των τραπεζών των βιομηχάνων των εφοπλιστών.
Θα με λοιδορήσουν;
Θα με λοιδορήσουν.
Ποιοι; Όλοι αυτοί που δεν ασχολήθηκαν με όλα τα παραπάνω όταν εγώ τα φώναζα
Μαζί τους κι οι άλλοι, αυτοί που λένε ότι ‘ η χώρα πρέπει να τηρήσει τις δεσμεύσεις της’ ή ‘ αν δεν πάρουμε την δόση θα πτωχεύσουμε’ ή ‘ αν δεν πάρουμε αυτά τα μέτρα θα βγούμε έξω απ’ την ευρωζώνη’
Μαζί τους θα μπουν κι οι φασίστες
Μαζί τους κι οι άλλοι, απλοί άνθρωποι δυστυχώς, που δεν βλέπουν το δάσος, και μένουν στο μικρό ξεβόλεμά τους.
Όλοι αυτοί που τους φαίνεται αδιανόητο ότι υπάρχει κόσμος στην εκπαίδευση που ολοένα και πιο συχνά σφίγγει τα δόντια με οργή και βουρκώνει όταν βλέπει το σχολείο και την κοινωνία σε αυτή την εξαθλίωση και τους μαθητές να λιώνουν σαν κεριά..
Θα με επιστρατέυσουν;
Θα με επιστρατεύσουν.
Θα με χτυπήσουν;
Θα με χτυπήσουν.
Θα νικήσω;
Μπορεί. Αν η πλειοψηφία του κόσμου αντιληφθεί ότι η παιδεία, η υγεία, η εργασία, ο μισθός, τα κοινωνικά αγαθά, δεν χάνονται από μια απεργία στις πανελλαδικές –δηλαδή μερικές μέρες καθυστέρηση – αλλά μπορεί να κερδηθούν από αυτήν. Αν αυτό το μούδιασμα που αισθάνονται όλοι για το μέλλον γίνει αποφασιστικότητα, αγώνας, πείσμα, για την ανατροπή της εξαθλίωσης που ζούμε.
Κι αν χάσω;
Αν χάσω, θα χάσω μερικά μεροκάματα
Αν χάσω μπορεί να με τρέξουν στα δικαστήρια
Αν χάσω μπορεί να έχω φάει ξύλο απ’ τα ΜΑΤ
Σίγουρα όμως αν αγωνιστώ και χάσω, θα μπορώ να ξανακοιτάξω τους μαθητές, τους συναδέλφους, τους φίλους, τους γονείς, την κοινωνία, στα μάτια με ψηλά το κεφάλι. Γιατί…
‘ Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντας το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι χάνει την αξιοπρέπειά του.’

Χ. Μπέλμπας ΠΕ04
Αναπληρωτής εκπαιδευτικός
Αντιπρόεδρος Πανελλήνια Ένωση Αδιόριστων Εκπαιδευτικών
 Από info-war,μέσω"Το Γρέκι

Οδόφραγμα κριτικής, ανέργων και φτωχών: Είναι δυνατόν; Τρεις αυτοκτονίες σε μία μέρα!

Ούτε μία,ούτε δύο! τρεις αυτοκτονίες σήμερα! 
Γράφαμε το μεσημέρι για τον 51χρονο στα Χανιά και πριν φύγει η Κυριακή μάθαμε για ακόμα δύο συνανθρώπους μας που έβαλαν τέλος στη ζωή τους.Ενας 37χρονος άντρας επέλεξε να φύγει από τη ζωή με τραγικό τρόπο στο Πήλιο,ενώ στην Κυπαρισσία μια 40χρονη γυναίκα κρεμάστηκε από μια ελιά.



37χρονος "έφυγε" πέφτωντας με το Ι.Χ. του σε γκρεμό στο Πήλιο
Θέλησε να δώσει τέλος στην ζωή του και "έφυγε" στο γκρεμό με το αυτοκίνητο του, που τυλίχθηκε στις φλόγες, αφήνοντας σε ένα δέντρο το ρολόι του και έναν πίνακα ζωγραφικής



Με τον τραγικότερο τρόπο επέλεξε να "φύγει" από την ζωή, το απόγευμα της Κυριακής, ένας 37χρονος εργάτης, κάτοικος Νέας Ιωνίας Βόλου και πατέρας ενός ανήλικου παιδιού, πέφτωντας με το Ι.Χ. του σε γκρεμό στο Πήλιο, με αποτέλεσμα το όχημα να τυλιχθεί στις φλόγες και ο ίδιος μέσα σε αυτό να βρει τραγικό θάνατο.

Πιο συγκεκριμένα, το συμβάν συνέβη γύρω στις 5.00 το απόγευμα της Κυριακής στην θέση Αλυκόπετρα, λίγο πριν τα Χάνια Πηλίου, σημαίνοντας συναγερμό στους θαλάμους επιχειρήσεων του ΕΚΑΒ, της ΕΛ.ΑΣ. και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, άνδρες της οποίας λίγες ώρες αργότερα απεγκλώβισαν απανθρακωμένο τον άτυχο άνδρα, ο οποίος μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο του Βόλου με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

Τα ευρήματα στο σημείο αλλά και οι πληροφόριες, που συνέλεξαν οι άνδρες της ΕΛ.ΑΣ., σύμφωνα με πηγές του e-Volos.gr οδηγούν στο συμπεράσμα του απονενοημένου διαβήματος, αφού πάνω σε δέντρο στην περιοχή βρέθηκε ένας πίνακας ζωγραφικής και το ρολόι του 37χρονου, ο οποίος, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, το τελευταίο χρονικό διάστημα αντιμετώπιζε οικογενειακά και ψυχολογικά προβλήματα.

Την προανάκριση για το ατυχές συμβάν ανέλαβε και διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Περιφέρειας της Αστυνομικής Διεύθυνσης Μαγνησίας.
============
Σοκ στην Κυπαρισσία: 40χρονη κρεμάστηκε από ελιά 
Σοκ έχει προκαλέσει στην Κυπαρισσία η είδηση για 40χρονη γυναίκα που βρέθηκε κρεμασμένη από ελιά.

Το σώμα της γυναίκας εντοπίστηκε το πρωί από βοσκό της περιοχής, ο οποίος ειδοποίησε την αστυνομία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η αυτόχειρας δεν ήταν κάτοικος της περιοχής καθώς κανείς δεν την έχει αναγνωρίσει μέχρι στιγμής. Έχει αποκλειστεί, πάντως, το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας.

Το άψυχο σώμα της μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Κυπαρισσίας, όπου ήδη έχει ήδη παραγγελθεί η διενέργεια νεκροψίας–νεκροτομής.
http://www.star.gr/


http://zeidoron.blogspot.gr/2013/05/blog-post_5714.html