ΦΙΛΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

ΔΕΝΔΙΑ ΜΟΥ, ΠΑΡΕ ΤΟ ΟΠΛΟ ΣΟΥ




 

 ΔΕΝΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΑΜΟΚΑΒΑΛΑΡΙ ΜΟΥ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΤΟΝ ΜΠΑΓΛΑΡΩΣΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΛΕΕΙ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ, ΤΟΥΤΟΝ ΕΔΩ ΤΟΝ ΜΠΟΥΧΕΣΑ ΠΟΥ ΠΕΡΗΦΑΝΕΥΕΤΑΙ ΟΤΙ, «ΕΓΩ ΔΕΝ ΒΡΙΖΩ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ, ΔΕΝ ΒΡΙΖΩ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ, ΦΥΛΑΩ ΤΙΣ "ΣΦΑΙΡΕΣ" ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟ» ΤΟΥΤΟ ΕΔΩ ΤΟ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΦΟΝΙΑΔΕΣ, ΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΛΙΚΑΡΑ ΜΟΥ; ΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟΤΣΟΥΤΣΟΥΝΕ  ΑΡΧΗΓΕ; ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΑ ΤΡΙΑ ΔΥΟ ΓΙΑΤΙ Η ΦΑΗΛΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΡΑΡΧΙΔΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΘΕΟ!

 

 
Δένδια μου εκκαθαριστή, μόλις καθαρίσεις με τις μηνύσεις σου κατά του GUARDIAN που δυσφήμισε το σώμα της Ελληνικής αστυνομίας για δήθεν σχέσεις της με τη Χρυσή Αυγή άρχισε να ξεκαθαρίσεις το τοπίο και στη ΝΔ κι αυτή εγκληματική οργάνωση είναι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου