ΦΙΛΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Κάθομαι σταυροπόδι και περιμένω,αφού ορκίστηκαν και στο ευαγγέλιο κιόλας

Αν εξαιρέστε την χθεσινή ταραχή μου και όλων φυσικά πιστεύω να παρατηρήσατε σήμερα οι πολιτικοί διαδικτυακοί μου φίλοι ότι δεν ασχολήθηκα ούτε ένα λεπτό σήμερα με την παρωδία της ορκωμοσίας της νέου υπουργικού συμβούλιου για ένα και μόνο σοβαρό λόγο.Με λαμόγια απαξιώ να ασχοληθώ αξία τους δίνεις,αυτοί είναι ανθρωπάκια που άμα τους δώσεις ένα 50άευρω θα σου γλείψουν τα παπούτσια για να στα καθαρίσουν,θα σου καθαρίσουν και το άλλο ζευγάρι για να σε ευχαριστήσουν.Δεν κρέμομαι από αυτούς,ούτε τους έχω ανάγκη.Μα φυσικά τους έντιμους ανθρώπους έχεις ανάγκη ο τόπος και όχι τα πολιτικά λαμόγια.
Κάθομαι σταυροπόδι και περιμένω,αφού ορκίστηκαν και στο ευαγγέλιο κιόλας
1) Τα νέα μέτρα τον Σεπτέμβριο (περικοπές μισθών συντάξεων,ύφεση της ανεργίας ήδη έκλεισε ο Κατσέλης ). Να κλείσουν Νοσοκομεία και Σχολεία.Να δημιουργήσουν Ιδιωτική παιδεία.
2) Το νέο μνημόνιο μετά τις Γερμανικές εκλογές (Εδώ θα γελάσουμε ή καλύτερα θα κλαίμε όλοι μαζί)
3) Την άρση κατάσχεσης της πρώτης κατοικίας (Η Τράπεζες να παίρνουν τα σπίτια &να νοικιάζουν τα σπίτια σε ξένους μεσοαστούς)
Μέχρι τότε,μάτια έχω μιλιά δεν έχω.
Ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου