ΦΙΛΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 12 Μαΐου 2013

'Λαβωμενο Ξωτικο'

Έχε το νου σου στο παιδί
γιατί αν γλυτώσει το παιδί
υπάρχει ΕΛΠΙΔΑ...

'Λαβωμενο Ξωτικο'

Κοντεύω 16 χρονών,έχετε αφήσει την γενιά μου δίχως μέλλον! Δεν με ενδιαφέρει αν και πότε θα γράψω εξετάσεις. Έχω και εγώ όνειρα σαν εσένα συμμαθητή μου! Μην κοιτάς μόνο την πάρτη σου, σου έχουν κλέψει τα όνειρα και δεν κάνεις τίποτα γι'αυτό! Ξέρω ότι σε 2 χρόνια θα είμαι και εγώ ένα ακόμα νούμερο στα ποσοστά της ανεργίας που θα παρουσιάζουν στην τηλεόραση... Φοβάμαι τον άνθρωπο που δεν ανατριχιάζει με τα ποσοστά της ανεργίας και της φτώχειας ,αλλά εξαγριώνεται όταν κάποιος κλάδος κάνει απεργία! Συμμαθητή μου, ο καθηγητής μας δεν είναι εχθρός μας,αγωνίζεται για εμάς..... Δεν πρέπει να μείνεις ουδέτερος,σήκωσε την γροθιά στον αέρα και φώναξε για την ζωή μας που χάνεται,για τα ονειρά μας που σβήνουν. Είμαστε μια χαμένη γενιά... Να παλέψουμε μαζί με τους καθηγητές μας! Αν όχι τώρα, πότε; Αν όχι εμείς, ποίοι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου